A Stefinox új irodaépülete pár éve már üzemel, és használat közben fogalmazódott meg az itt dolgozókban, hogy hogyan is tudnák itt hatékonyan végezni a munkájukat és világosak lettek azok a szempontok, amelyek lehetővé teszik ezt számukra. Az irodaterek átalakításában a Coninvest munkatársai is segítettek, a projektről Kelemen Csilla belsőépítész mesélt nekünk:
„A Stefinox új irodaépületének átadása óta eltelt pár évben derült ki igazán tisztán az itt dolgozók számára, hogy mik azok a funkciók, amiket szeretnék, ha ezek a terek betöltenének, mire szeretnék őket használni. A cég vezetője nagyon sok időt tölt az irodájában, így sokat számít neki, hogy ott kellemes légkört adjon a berendezés, kényelmesen teljen a munkaidő, hogy fókuszálni tudjon a napi feladatokra és hatékonyan tudja azokat elvégezni. Fontos volt számára az is, hogy az íróasztalánál is tudjon tárgyalni, ugyanakkor legyen az irodájában egy lounge rész is, ahol kényelmesebben tudnak leülni és közvetlenebbül tudnak beszélgetni. Az eredetileg eléggé statikus térből így az új bútorokkal olyan elrendezést alakítottunk ki, amely kielégíti ezeket az elvárásokat.
Az irodaépület nagyon modern megjelenésű, egyenes vonalvezetésű, feszes anyagokból épült, ezért szerették volna, hogy a belső berendezések puhábbak, barátságosabbak, lágyabbak legyenek, a kontraszttal harmóniát teremtsenek. Ez tükröződik a kiválasztott bútorok színvilágában és anyaghasználatában. Korábban az iroda egy nagy légtér volt, ezt választottuk szét üvegfalakkal több irodatérre. Az üvegfalak szintén azt szolgálják, hogy az iroda barátságos és kellemes légkörrel rendelkezzen.
A tulajdonos számára a két legfontosabb szempont a kényelem és az innovatív design voltak, hogy az iroda tényleg jól mutasson. Minőséget szeretett volna hosszú távra tervezni. Ezt egyáltalán nem volt nehéz a Coninvest szortimentjéből létrehoznunk, mert ezek nekik is elsődleges szempontok, a bútoraik időtállóak és előremutatóak. Már 20 éve vagyunk nagyon jó munkakapcsolatban, szeretek velük dolgozni, mert a minőséget képviselik és mindig megbízhatóak. Bakos Tóth Gabriellával, a bútor üzletáguk vezetőjével pedig már félszavakból is megértjük egymást, így könnyű és gyors a munka.
Nagyon szívesen emlékszem vissza erre a projektre, mert amikor kilátogattam az irodához, mindig valami pozitív fogadott, minden simulékonyan ment, a kivitelező csapat is nagyon jól dolgozott. Öröm úgy dolgozni, hogy a megrendelő is kreatív, nyitott, teljes mértékben megbízik bennünk, és a csapat is kiváló.”